Klacht NLE: verandering betalingsvoorwaarden

Klachtnummer
# 123905
Gebruiker
SHM Gronheid
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onacceptabel dat NLE in de vakantie periode eenzijdig haar betalingsvoorwaarden aanpast.
De reden dat dit met wanbetalers heeft te maken is natuurlijk een kul-argument!
De brief per e-mail was overigens buitengewoon onprofessioneel opgesteld.
Na drie regels voel je nattigheid. Als klant voel ik mij met dit broddelwerk niet serieus genomen.
Dit vraagt er om naar een nieuwe leverancier uit te gaan kijken. Vertrouwen is nu wel verdwenen.

De oplossing

Betalingsregeling bij het oude houden of met een beter verhaal komen

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Geachte heer Gronheid,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij geprobeerd om u telefonisch terugkoppeling te geven. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken.

    Om die reden hebben wij per e-mail gereageerd op uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice NLE

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen