Opgelost door NLE: Verbruiksoverzicht wekt niet op Nle site

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 605756
Gebruiker
Cloon
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 26 april jongstleden is een nieuwe meter geplaatst ivm de installatie van een 3 fasen installatie. Sinds deze installatie hebben we geen inzicht meer in ons verbruik op de NLE site. Het verbruik is sinds twee weken weer in te zien maar de waarden kloppen niet. Zo zijn er weken dat er geen verbruik is en op een dag een enorm geaggregeerd verbruik. Probleem zou binnen twee maanden opgelost zijn, maar toevoegen heden werkt het helaas nog steeds niet naar behoren en weten we niet wat we de afgelopen maanden verbruikt hebben.

Gewenste oplossing

Dat het opgelost wordt en we weer inzage krijgen in ons maandelijks en dagelijks energieverbruik via de Nle site
Geboden oplossing
Inmiddels overzicht met verbruik over laatste maand ontvangen. App op site werkt nog niet.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer,

    Bedankt voor het indienen van uw klacht. Ik reageer hier graag op.

    U geeft aan dat u nog geen juiste inzage heeft in uw verbruik. Dit is natuurlijk vervelend om te horen.

    Ik kan zien dat de storing bij de netbeheerder is opgelost en uw verbruiksgegevens van de afgelopen tijd zijn aangeleverd. Het verbruik is dan ook weer inzichtelijk. Per e-mail heb ik u overzichten van uw verbruik van de afgelopen maanden gestuurd.

    Het klopt dat het verbruik op de MijnNLE en in de app nog niet goed zichtbaar is. Er zit een storing in de weergave van het verbruik in beide. Helaas is deze storing nog niet opgelost. Onbekend is ook wanneer dit het geval zal zijn.

    Gelukkig ontvangt u vanaf volgende maand wel weer maandelijks uw verbruiksoverzichten. De dagelijkse inzage is een extra service die wordt geboden. Helaas werkt dit nog niet naar behoren. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen