Klacht NLE: verlenging van energie

Klachtnummer
# 96255
Gebruiker
jp
Datum
1 reactie

Details

De klacht


bij het verlopen van het contract delta energie wordt de stroom stilzwijgend verlengt met een hoge tarief voor stroom en vast recht naar 20 euro per maand
in vind zoiets ongepast ,dit is consumenten bedonderen

De oplossing

stilzwijgen verlengen alleen onder de zelfde voorwaarde of anders een melding per mail

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Geachte heer Broek,U heeft een klacht ingediend over Delta Energie. Wij zijn de Nederlandse Energie Maatschappij. Met vriendelijke groet,
    NLE Klantenservice

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen