Klacht NLE: Voorwaarden niet naleven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 356474
Gebruiker
BBarmes
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Niet eigen voorwaarden naleven, maar de consument er wel aan willen houden??
Transparant werken? Niet
24/7 bereikbaar via facebook?? Niet
Telefonisch bereikbaar?? Niet

Gewenste oplossing

Contract ontbinden zonder nabetalingen
Geboden oplossing
Ik heb nog steeds geen telefonsch contact gehad, en de situatie is nog ongewijzigd. De eindafrekening moet nog komen vlgs NLE terwijl er door hun fouten zijn gemaakt en ik al weken geen tv of telefoon heb, maar wel hiervoor moet betalen?? Geen correcte afhandeling en NIET klantvriendelijk
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    BBarmes
    Datum
    Ik ga overstappen naar een andere provider, NLE maakt mij teveel fouten ten nadele van de klant en is niet transparant of klant vriendelijk, als dank voor hun slechte service willen ze mij wel aan de voorwaarden houden en mij nu een eindnota sturen voor de maanden die ik bij hun nog had moeten uitlopen. Dit lijkt mij totaal niet reëel hun hoeven zich niet aan hun geboden voorwaarden houden en als de klant er wegens geen "oplossing" wil uutstappen moer dat wel volgens de voorwaarden
  2. Auteur
    BBarmes
    Datum
    NLE geeft geen reactie op de klacht, mijn nle niet ter inzage wegens oozetten nieuw systeem? Blijven aanmaning sturen over een faktuur die niet kloot en waarover de klacht is ingedient, tevens een aangetekende brief gestuurd zelfs hierop geen reactie, sturen per mail wel "laatste aanmaning" over de faktuur waarvan de klacht is
  3. Auteur
    BBarmes
    Datum
    Aangetekende brief gestuurd naar NLE, dit naar aanleiding van mijn klachten die niet correct worden beantwoordt en verbolgens wel een mail sturen voor kosten die ze mij in rekening willen brengen omdat ik de hele situaie zat was en wil overstappen, zelfs hierop nog geen fatsoenlijke reactie
  4. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Ik heb telefonisch contact met u gezocht, helaas kreeg ik geen gehoor. Ik heb het idee dat dit eerder al is opgelost, mocht dit niet het geval zijn dan horen wij het graag van u. U kunt in dit geval contact opnemen met onze klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    NLE webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen