Klacht NLE: Waardeloos dat je niet iemand direct kunt bellen

Foxhol

Aan melding gedaan in wk28 bij nle internet enz.
6wk nodig om alles te regelen, top geen probleem. Tot heden nog geen bevestiging. Contact gehad met nle gegeven over en weer gegeven. Daarna geen reactie meer. Ben klant bij nle gas en elektra geen probleem maar internet valt mij erg tegen. Willen geen klanten meer denk ik.

Graag internet op aangegeven datum wk34.

NLE
    Beste meneer,

Wij vinden het erg jammer om te horen dat u ontevreden bent over uw aanmelding voor Alles-in-1 van NLEx. Dat is uiteraard niet de bedoeling!

Naar aanleiding van uw klacht controleerden wij onze administratie. Hieruit blijkt dat het energiecontract op 11 juli 2018 per e-mail werd verstuurd. Ook stuurden wij een update op 26 juli 2018. Wij vermoeden dat u de e-mails niet heeft ontvangen of gezien, omdat deze naar uw oude e-mailadres werden gestuurd. Wij zullen ze alsnog naar uw huidige e-mailadres sturen.

De levering staat gepland op de door u opgegeven gewenste activatiedatum 22 augustus 2018.

Indien u nog vragen heeft dan horen wij het graag.

NLEx Klachtafhandeling
    Foxhol
    Dit is gebeurd na mijn telefonisch contact. Daar na nog geen mail gehad, weer gebeld krijg te horen niet mogelijk internet op mijn adres. Dus geen internet/tv abb. Van nle voor mij. Nu mail met wijziging van contract? Hou nu eens op! NEE geen belangstelling meer.

Mvg Hans de vries
    NLE
    Beste meneer,

Excuses voor de ontstane verwarring! Normaal gesproken wordt van ieder telefoongesprek een notitie achtergelaten. Helaas zien wij geen notitie van hetgeen u in uw reactie omschrijft.

Wij hebben de beschikbaarheid van internet op uw adres gecontroleerd en zien dat u slechts een lage snelheid kan behalen. Om die reden zullen wij uw aanmelding annuleren.

Wilt u het door ons geïncasseerde maandbedrag storneren? Indien u dit niet zelf storneert dan storten wij het na de storneringstermijn van 56 dagen terug.

Als u nog vragen heeft dan horen wij het graag.

NLEx Klachtafhandeling
    Foxhol
    Bedankt voor uw reactie, het het abb bedrag zelf gestorneert.

Een puntje van aandacht voor NLE: Geen één duidelijke communicatie bij de binnendienst bij NLE. Mails met contacten komen niet altijd door op opgegeven mail adres, 2 verschillende mail adressen geprobeerd. Tussen tijds is mijn bedenktijd versteken? Terwijl ik nog niet eens een contact heb gekregen. Ineens wel een mail met contact gewijzigd zonder overleg met klant. Abb al afgeschreven van rekening? Klant vraag tv plus internet. Krijg een contact zonder overleg met alleen internet? Moet niet kunnen. Maar alles is geannuleerd en opgelost. Bedankt voor uw medewerking en begrip.

Mvg Hans de Vries
    Foxhol
    Bedankt voor uw reactie, het het abb bedrag zelf gestorneert.

Mvg Hans de Vries

Ook een klacht indienen over NLE?