Klacht NLE: Waardeloze bereikbaarheid helpdesk

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 350725
Gebruiker
TvM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 8 februari 2019 heeft kpn de lijn gereed gemaakt voor 100mb ( was 20mb )
Heb contact gehad ( wachttijd 45 minuten ) met helpdesk en zij zouden het regelen dat er 100mb doorgegeven zou worden.
Week later weer gebeld maar helpdesk niet te bereiken en na 40 min verbinding verbroken.
Facebook chatbericht verstuurd en tot nu toe ( 4 dagen later ) geen bericht terug.
Helpdesk is dus niet bereikbaar.

De oplossing

Maak de helpdesk bereikbaar.
Voer mijn internetsnelheid op van 20mb naar 100mb

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NLE is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TvM
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen oplossing aangeboden
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen