Klacht NLE: Waardeloze service, administratie niet op orde en reactie op ingediende klachten blijft uit!

Klachtnummer
# 364317
Gebruiker
kimpaffen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Waardeloze service in tegenstelling tot wat ze op hun website verkondigen. Vanaf eerste aanmelding van mij en mijn moeder is de administratie niet op orde en zitten er fouten in het account. Mijn moeder krijgt geen eigen account op NLE en ineens worden na 2 maanden de bedragen van mijn moeder ook bij mij afgeschreven en krijgen we ineens nieuwe contracten opgestuurd. Ik heb gereageerd via Facebook en een klacht ingediend, maar tot op heden geen reactie.

De oplossing

Administratie op orde brengen. Een NLE account voor mezelf en voor mijn moeder. De maandbedragen afhouden bij de juiste rekeningnummers overeenkomstig oorspronkelijke contract. Niet alle maandbedragen van 1 rekeningnummer. Ineens veranderde dit na 2 maanden, zonder enig bericht.

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Er is een klachtenproces bij ons opgestart. Mijn collega heeft u een e-mail toegestuurd, laten wij vanuit hier verder communiceren. Op deze manier gaan dingen niet door elkaar lopen. Hopelijk komen wij er samen uit.

    Een fijne dag verder.
    Met vriendelijke groeten,
    NLE webcare.

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen