Klacht NLE: Waarom bent U zo slecht bereikbaar

Klachtnummer
# 400723
Gebruiker
Sjaak
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Waarom bent U zo slecht bereikbaar

De oplossing

via mijn inmail caef21@hotmail.com

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Naar aanleiding van uw klachtenproces informeer ik u bij deze graag verder.

    Wij zijn momenteel telefonisch en per e-mail bereikbaar. Op dit moment staat er niemand in de wacht en kunt aan de hand van onze klantenservice contact met ons opnemen.

    Ik zie momenteel dat u aangeeft dat caef21@hotmail.com uw e-mailadres is, echter zien wij caref21@hotmail.com in ons systeem zijn. Dit kan de reden zijn waarom uw mails niet aan uw klantenkaart gekoppeld worden.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet!

    Met vriendelijke groet,
    NLE Webcare

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?