Klacht NLE: Wachttijd meer dan 10 minuten

sad Niet opgelost
Allan de Bruin

Ik probeer al 3 dagen lang telefonisch de klantenservice te bereiken en sta ik 15 minuten in de wacht. Zelfs Twitter, FaceBook hebben geen bereik. Die kanalen hebben ze afgesloten vanwege de drukte.

Ik wil als ik bel naar de klantenservice voor een administratieve vraag gewoon binnen 5 minuten iemand aan de lijn hebben die mij kan helpen.

NLE

Ik heb u een e-mail gestuurd, zodat wij samen een afspraak kunnen maken, om telefonisch contact te hebben over uw vraag. Mijn oprechte excuses voor de lange wachttijden, wij werken er hard aan om dit op te lossen!

In afwachting van uw reactie, verblijf ik.
    Een fijne dag verder!

Met vriendelijke groeten,
    NLE webcare

Allan de Bruin
De aangeboden oplossing is om een belafspraak te maken. Alleen ben ik al een tijdje aan het proberen jullie te bereiken en dan moet ik dus nog langer wachten...En dan ook nog eens in een tijdswindow... waarin ik misschien niet de telefoon kan beantwoorden op het moment dat jullie bellen...en moet ik weer wachten, teruggebeld worden of jullie mailen/ bellen?

Ook een klacht indienen over NLE?