Klacht NLE: Wachttijd meer dan 10 minuten

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 365527
Gebruiker
Allan de Bruin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik probeer al 3 dagen lang telefonisch de klantenservice te bereiken en sta ik 15 minuten in de wacht. Zelfs Twitter, FaceBook hebben geen bereik. Die kanalen hebben ze afgesloten vanwege de drukte.

De oplossing

Ik wil als ik bel naar de klantenservice voor een administratieve vraag gewoon binnen 5 minuten iemand aan de lijn hebben die mij kan helpen.

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Ik heb u een e-mail gestuurd, zodat wij samen een afspraak kunnen maken, om telefonisch contact te hebben over uw vraag. Mijn oprechte excuses voor de lange wachttijden, wij werken er hard aan om dit op te lossen!

    In afwachting van uw reactie, verblijf ik.
    Een fijne dag verder!

    Met vriendelijke groeten,
    NLE webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Allan de Bruin
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing is om een belafspraak te maken. Alleen ben ik al een tijdje aan het proberen jullie te bereiken en dan moet ik dus nog langer wachten...En dan ook nog eens in een tijdswindow... waarin ik misschien niet de telefoon kan beantwoorden op het moment dat jullie bellen...en moet ik weer wachten, teruggebeld worden of jullie mailen/ bellen?
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen