Klacht NLE: we komen niet van nle af

ohw26c

wij zouden 1-2-2018 gaan wonen op oudeheerweg 26c in velden ,na ons huis op bong 16 in velden te hebben verkocht,maar die koop is niet door gegaan dat hebben we 31-1 2018 gemeld maar vanaf die datum krijgen we bijna iedere dag een mailtje voor de meterstanden2 weken lang hebben we gebeld dat dat huis niet doorgaat.maar nu krijgen we wel notas van verbruik en voorschot en incassokosten.na 3 weken bellen stopt dat nog steeds niet.
wat kunnen we hier aan doen
j thiesen
schandelo 45a velden

NLE
    Beste meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht controleerden wij onze administratie. Hieruit blijkt dat u op 24 augustus 2017 via Mijn NLE uw verhuizing doorgaf. NLE zou op uw verzoek de levering starten op 2 februari 2018 op het nieuwe adres.

U belde echter slechts twee dagen van tevoren dat uw verhuizing naar dit adres niet doorging. NLE gaf echter de startdatum van de levering per 2 februari 2018 al door aan de netbeheerder. Er werd dan ook telefonisch doorgegeven dat NLE de start van de levering niet meer kon tegenhouden.

Omdat NLE de levering startte op het adres waar u uiteindelijk niet bent gaan wonen, ontving u verzoeken om de meterstanden door te geven. Wij vinden het vervelend dat u hierover ontevreden bent, u had dit echter kunnen voorkomen door tijdig door te geven dat NLE de levering niet diende te starten.

Uit onze gegevens blijkt dat er een proces werd opgestart door onze Klantenservice om de start van de levering terug te draaien. Dit proces is per vandaag afgerond.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht hiermee is opgelost. Indien dit niet het geval is, horen wij dit graag van u.

NLE Klachtafhandeling
    ohw26c
    Als we geen nota's krijgen is het ok
    NLE
    Beste mevrouw/meneer,

We hebben uw reactie in goede orde ontvangen.

Volgens onze administratie is alles afgerond en heeft u geen eindnota ontvangen.
    We gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

NLE Klachtafhandeling
    ik hoop dat de nota niet meer komt de laatste was van 28-3-2018 prima

Ook een klacht indienen over NLE?