Klacht NLE: Weet van niks heb nergens voor ondertekend

Ongedaan maken contract
Boete betalen

NLE
    Beste Gerrit2510,

Op 1 oktober 2019 hebben wij een aanmelding van u ontvangen. Wij hebben direct geconstateerd dat uw e-mailadres niet correct was, dit hebben wij u laten weten per SMS. U heeft vervolgens, dezelfde dag, per e-mail uw klantnummer en correcte e-mailadres aan ons doorgegeven. Mijn collega heeft uw e-mailadres direct aangepast in ons systeem. Mijn collega is per abuis vergeten om het contract opnieuw naar u toe te sturen, echter kan ik hieruit opmaken dat u wel van de aanmelding op de hoogte bent.

Ook hebben wij u direct na de aanmelding per SMS bedankt voor uw aanmelding en daarin hebben wij ook uw klantnummer doorgegeven. U heeft ons weten te benaderen voor het wijzigen van uw e-mailadres, u had ook de mogelijkheid om het contract te annuleren binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen.

De wettelijke bedenktijd is verstreken, daarom zullen wij uw contract niet zonder opzegkosten verbreken. Mocht u uw contract toch willen opzeggen dan kunt dit via onze klantenservice in orde laten maken. Wij zullen in dat geval een opzegboete in rekening brengen.

NLE Webcare

Ook een klacht indienen over NLE?