Klacht NLE: Weet van niks heb nergens voor ondertekend

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 457095
Gebruiker
Gerrit2510
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Weet van niks , maar zit met contract voor 3 jaar vast aan nle

Gewenste oplossing

Ongedaan maken contract
Geboden oplossing
Boete betalen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Gerrit2510,

    Op 1 oktober 2019 hebben wij een aanmelding van u ontvangen. Wij hebben direct geconstateerd dat uw e-mailadres niet correct was, dit hebben wij u laten weten per SMS. U heeft vervolgens, dezelfde dag, per e-mail uw klantnummer en correcte e-mailadres aan ons doorgegeven. Mijn collega heeft uw e-mailadres direct aangepast in ons systeem. Mijn collega is per abuis vergeten om het contract opnieuw naar u toe te sturen, echter kan ik hieruit opmaken dat u wel van de aanmelding op de hoogte bent.

    Ook hebben wij u direct na de aanmelding per SMS bedankt voor uw aanmelding en daarin hebben wij ook uw klantnummer doorgegeven. U heeft ons weten te benaderen voor het wijzigen van uw e-mailadres, u had ook de mogelijkheid om het contract te annuleren binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen.

    De wettelijke bedenktijd is verstreken, daarom zullen wij uw contract niet zonder opzegkosten verbreken. Mocht u uw contract toch willen opzeggen dan kunt dit via onze klantenservice in orde laten maken. Wij zullen in dat geval een opzegboete in rekening brengen.

    Met vriendelijke groet,

    NLE Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen