Klacht NLE: wij voelen ons opgelicht door NLEx 5 xgebeld maar ze doen niets.

Klachtnummer
# 352222
Gebruiker
kubota
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben alleen bij nlex informatie opgevraagd ,toch hebben zij ons zomaar lid gemaakt zonder dat wij dat wisten, Er is geen bandje opgenomen dat wij accoord gaan en nergens een contract ondertekend.We hebben de zelfde dag nog een mail verzonden naar nle maar die hebben ze niet ontvangen,Nu moeten we een jaar lang 57 euro betalen voor iets wat we helemaal niet hebben besteld.
Wij staan onder bewindvoering en kunnen dit niet opbrengen,

De oplossing

Als nog de hele zaak annuleren,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NLE is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    kubota
    Datum
    Bel aub nlex en annuleer alles

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen