Klacht NLE: Wij zijn klant bij NLE met een alles in 1 pakket maar kunnen niet bellen

Klachtnummer
# 374976
Gebruiker
r
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vaste telefoonlijn werkt niet en contact opnemen met de servicelijn is ook waardeloos

De oplossing

De problemen oplossen zodat we weer gebruik kunnen maken van onze vaste telefoonlijn.

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Brouwer,

    Zojuist heb ik u telefonisch gesproken. Op dit moment werken alle diensten gelukkig naar behoren. Bij deze sluit ik officieel deze klacht.

    Zoals telefonisch aangegeven hebben wij niet adequaat genoeg gehandeld naar aanleiding van uw signalen. Hiervoor nogmaals onze excuses.

    Met vriendelijke groet,

    Team webcare NLEx.

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen