Klacht NLE: Wil contract beeindigen zonder boete, daar ik dit contract eenzijdig is verandert.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 356543
Gebruiker
Huismus#1965
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 22 februari 2017 contract afgesloten bij NLEx t.b.v. de levering van : internet, tv en bellen, voor de tijd van 1 jaar, waarna het stilzwijgend doorloopt en maandelijks opzegbaar wordt.. Wilde het contract in februari j.l. beeindigen, toen bleek dat zij het contract m.i.v.30 januari verlengd hadden met een looptijd van 2 jaar, en volgens hun was dit ook naar mij gemaild, maar ik heb het niet gezien! Kan, want was tot 2 februari in het buitenland en had vele mailtjes, vooral reclame, ontvangen en die dus verwijdert. Volgens mij is het wettelijk verboden om zo een contract te veranderen zonder fiat van contractant.

De oplossing

Contact opnemen met NLEx en het contract beeindigen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NLE is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Huismus#1965
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele !
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen