Klacht NLE: Wordt constant gebeld

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 140254
Gebruiker
MH
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik wordt constant gebeld voor energie aanbiedingen vanaf begin november terwijl contract loopt tot mei. Het zijn overigens want tussen de regels door ben ik collectief bij vereniging eigen huis voordeliger uit. Heb me ook weer bij veh aangemeld voor een volgend aanbod. Heb dit medewerkers NLE uitgelegd maar ze blijven bellen.

Gewenste oplossing

Bel me alleen als je een scherpe aanbieding hebt tov huidig contract.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer Hendrix,

    Om onze vaste klanten ervan te verzekeren dat ze niet teveel betalen voor hun energie, benaderen wij hen tijdig met de mogelijkheden voor een contractverlenging.

    Wanneer u geen commerciële informatie over producten of diensten van NLE wil ontvangen, dan kunt u het Recht Van Verzet-formulier invullen. Dit formulier kunt u vinden op www.nle.nl/rechtvanverzet. Als u helemaal niet meer ongevraagd benaderd wenst te worden via telemarketing, meld u dan aan bij het wettelijke bel-me-niet register.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice NLE
  2. Auteur
    MH
    Datum
    Waarom moet ik reageren op acties die ik niet gestart heb??!! Hoort dit bij klantvriendelijkheid!!
  3. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer Hendrix,

    We vinden het jammer om te horen dat u onze service niet als klantvriendelijk ervaart.

    Wij wijzen u nogmaals op het hierboven genoemde formulier wanneer u niet op de hoogte gebracht wil worden van de mogelijkheden om uw contract te verlengen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice NLE
  4. Auteur
    MH
    Datum
    Het maakt toch niets meer uit. Ben deze week over gestapt naar een andere leverancier na aflopen contract. Dan ben ik er zowieso van verlost.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen