Klacht NLE: Wordt constant gebeld

MH

Ik wordt constant gebeld voor energie aanbiedingen vanaf begin november terwijl contract loopt tot mei. Het zijn overigens want tussen de regels door ben ik collectief bij vereniging eigen huis voordeliger uit. Heb me ook weer bij veh aangemeld voor een volgend aanbod. Heb dit medewerkers NLE uitgelegd maar ze blijven bellen.

Bel me alleen als je een scherpe aanbieding hebt tov huidig contract.

NLE
    Beste meneer Hendrix,

Om onze vaste klanten ervan te verzekeren dat ze niet teveel betalen voor hun energie, benaderen wij hen tijdig met de mogelijkheden voor een contractverlenging.

Wanneer u geen commerciële informatie over producten of diensten van NLE wil ontvangen, dan kunt u het Recht Van Verzet-formulier invullen. Dit formulier kunt u vinden op www.nle.nl/rechtvanverzet. Als u helemaal niet meer ongevraagd benaderd wenst te worden via telemarketing, meld u dan aan bij het wettelijke bel-me-niet register.

Klantenservice NLE
    MH
    Waarom moet ik reageren op acties die ik niet gestart heb??!! Hoort dit bij klantvriendelijkheid!!
    NLE
    Beste meneer Hendrix,

We vinden het jammer om te horen dat u onze service niet als klantvriendelijk ervaart.

Wij wijzen u nogmaals op het hierboven genoemde formulier wanneer u niet op de hoogte gebracht wil worden van de mogelijkheden om uw contract te verlengen.

Klantenservice NLE
    MH
    Het maakt toch niets meer uit. Ben deze week over gestapt naar een andere leverancier na aflopen contract. Dan ben ik er zowieso van verlost.

Ook een klacht indienen over NLE?