Klacht NLE: Ze bestaan niet zo het lijkt want ze reageren nergens op, oja alleen met nota,s weten ze je te vinde

bertushatzmann

Lees net een reactie NLE wil de klacht afsluiten, dat is mooi, dat willen wij al 3 maanden, maar NLE doet er niets aan en geeft nergens een reactie op dus afsluiten wordt hierdoor erg moeilijk, wij sluiten af als het is opgelost, opgevraagde stukken komen niet bij ons door de bus, op brieven en mails geen enkele reactie, hoe zo afsluiten? Als NLE een beetje klant vriendelijk was , hadden ze allang een fatsoenlijke reactie gestuurd en de zaak allang opgelost, maar goed we blijven geduldig afwachten.

Is bij NLE al weken bekend

NLE
    Beste meneer,

Omdat uw eerste klacht nog steeds in behandeling is en u hierop kunt reageren, verzoeken wij u in die klacht te reageren. Wij gaan over tot het sluiten van deze klacht.

Dit hebben wij zojuist telefonisch besproken met uw partner, daarnaast hebben wij u per e-mail van een reactie voorzien.

NLE Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?