Klacht NLE: Ze bestaan niet zo het lijkt want ze reageren nergens op, oja alleen met nota,s weten ze je te vinde

Klachtnummer
# 256771
Gebruiker
bertushatzmann
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Lees net een reactie NLE wil de klacht afsluiten, dat is mooi, dat willen wij al 3 maanden, maar NLE doet er niets aan en geeft nergens een reactie op dus afsluiten wordt hierdoor erg moeilijk, wij sluiten af als het is opgelost, opgevraagde stukken komen niet bij ons door de bus, op brieven en mails geen enkele reactie, hoe zo afsluiten? Als NLE een beetje klant vriendelijk was , hadden ze allang een fatsoenlijke reactie gestuurd en de zaak allang opgelost, maar goed we blijven geduldig afwachten.

De oplossing

Is bij NLE al weken bekend

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer,

    Omdat uw eerste klacht nog steeds in behandeling is en u hierop kunt reageren, verzoeken wij u in die klacht te reageren. Wij gaan over tot het sluiten van deze klacht.

    Dit hebben wij zojuist telefonisch besproken met uw partner, daarnaast hebben wij u per e-mail van een reactie voorzien.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen