Klacht NLE: ze lichten de boel op

Klachtnummer
# 359794
Gebruiker
rosco
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb weer een incasso bericht ontvangennu nog steeds307euroweet nog steeds niet waarvoor ik het ontvangenerklopt geen hout vande eerste brief die zij mij stuurdenwas dat ik gas en licht had opgezegdwas niet waar zat bij NLE foutje ik had het hele pakketals ik ze beldekon je gelijk je avond etennemenzo lang kon je wachten ik heb ditnog nooit meegemaaktnu willen ze mij naar rechtersturen alsik nog niet betaalik word hierzo nerveus over kan er niet van slapen

De oplossing

gewoon maand betalen voor tv telefoon het pakket elke maand

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw van der Teen,

    Wij hebben u gebeld naar aanleiding van uw bericht, maar hebben u niet kunnen bereiken.
    Er is op 15 april 2019 contact geweest met onze Klantenservice, waardoor er een verzoek is ingediend om uw levering te herstellen.

    Wij zullen het dossier aanhouden bij Flanderijn tot dat wij reactie hebben ontvangen of u onterecht bent overgenomen door de nieuwe leverancier.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtenafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen