Klacht NLE: Ze reageren nergens op zo ga je niet met klanten om

Klachtnummer
# 348854
Gebruiker
Donderhoegee/13?62
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ze reageren nergens op ben vanaf maandag aan het bellen 20 min aan de telefoon toe neergelegd wel 10 keer gebeld ook mail gestuurd reageren nergens op en je moet hier vooraf betalen dat is bij geen een ergiebedrijf .

Gewenste oplossing

Dat ze een keer reageren en contact met mijn opnemen

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Wij ontvingen uw klacht in goede orde. Wij geven u graag meer informatie.

    Het klopt dat NLE voorafgaand de maand waarin de levering plaatsvindt, het termijnbedrag in rekening brengt. Dit is ook het geval vóór de start van de levering, u betaalt dan één termijnbedrag.

    Als u bij NLE een aanmelding doet voor een energiecontract, ontvangt per e-mail meer informatie over wat u kan verwachten van NLE als energieleverancier. Hierin wordt ook vermeld dat u voor de start van de levering één termijnbedrag dient te betalen.

    Wanneer u het eerste termijnbedrag voldoet, zal NLE de levering starten (de datum hiervan kan u terugvinden op het energiecontract). Bij de start van de levering vragen wij de meterstanden op. Deze meterstanden geven wij vervolgens door aan uw vorige energieleverancier voor de opmaak van uw eindnota.

    De meterstanden tijdens uw overstap zijn dus bij beide energieleveranciers gelijk. Tot aan deze meterstanden rekent u het verbruik af, u hoeft er dus niet bang voor te zijn dat u dubbele kosten heeft.

    Tot slot laten wij u weten dat wij ervan op de hoogte zijn dat onze Klantenservice op dit moment niet goed bereikbaar is. Hier wordt vanzelfsprekend hard aan gewerkt.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen