Klacht NLE: Zeer on klant vriendelijk en niet serieus worden behandeld.

bertushatzmann

We hebben de jaar nota ontvangen en moeten 1775,00 euro bij betalen iets wat volgens ons onmogelijk is, we hebben via 2 mailtjes en 3 brieven gestuurd [waarvan 2 aangetekend] en vroegen daarin om de benodigde stukken te mogen ontvangen en uitleg zodat we kunnen zien waar dit bedrag vandaan komt, tot op de dag van vandaag geen enkele reactie van NLE alleen maar herinneringen en een aanmaning met dreiging van het bedrag te verhogen en een incasso bureau. Een klant wordt dus niet serieus genomen helaas. We zijn niet betaling onwillig en hebben een betaling regeling voor gesteld mocht het bedrag wel kloppen, op wat voor manier dan ook, maar nogmaals geen enkele reactie terug. De eerste keer hebben we nog gebeld en kregen we zeer onduidelijke uitleg met zoiets van we hebben [NLE dus} iets fout gedaan en daarom is het nu zo hoog.

De gevraagde stukken op gestuurd krijgen en duidelijke uitleg over het tot stand komen van dit bedrag, geen incasso bureau en verhoging van het bedrag en serieus genomen worden.

bertushatzmann
    We hebben een melding gekregen van NLE dat de klacht via de automatische weg is binnen gekomen en behandeld zou worden, maar verder niets alleen weer een nota, er wordt dus niet erg naar klanten en klachten gekeken zo het lijkt.
    NLE
    Beste meneer,

Wij hebben u enkele keren geprobeerd te bellen naar aanleiding van uw klacht. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken.

Wij zouden uw klacht graag telefonisch met u bespreken. Kunt u ons via klachten@nle.nl laten weten wanneer en op welk telefoonnummer u hiervoor het beste bereikbaar bent?

Vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?