Klacht NLE: Zeer slechte internet verbinding . En hierdoor zeer slechte wifi in het huis .

# 320007
Vlinder42

Internet verbinding zeer slecht in ons nieuwe huis.

Betere verbinding en eventueel ook medewerkers weer een opfris cursus geven in het zowel het communiceren met de klant als administratieve zaken ( want vaak kloppen de cijfers niet of weet men inhoudelijk niet wat men doet ). En niet te lang aan het lijntje te worden gehouden . Want wordt vaak van het kastje naar de muur gestuurd. En problemen worden te vaak via diverse schijfen afgehandeld waardoor het te lang duurt en je als klant in de kou staat . En nu wederom staan we weer in de kou , wabt de wifi is zeer slecht .

NLE
    Geachte meneer Nuus,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Ik heb u zojuist gebeld, maar kreeg u niet telefonisch te spreken.

In uw klacht geeft u aan dat de WIFI zeer slecht is. Dit kan enerzijds liggen aan de positie van het modem in combinatie met de opbouw van het huis. Dit is extern moeilijk op te lossen. Echter is de kwaliteit van uw WIFI ook afhankelijk van de internetsnelheid die bij het modem binnenkomt. Hiervoor heb ik zojuist een taak uitgezet naar KPN. Zijn gaan kijken of er een hogere internetsnelheid geleverd kan worden. Dit kan enkele dagen duren, maar zou wel voor een verbetering moeten zorgen indien mogelijk.

Hiernaast kan ik u een nieuw modem sturen. Een modem kan naar verloop van tijd namelijk zijn kwaliteit verliezen. Andere kleinere verbeteringen / tips zijn te vinden op www.nle.nl/alles-in-1/klantenservice.

Graag verneem ik of u een nieuw modem toegezonden wil krijgen en hoop ik u voor zover voldoende geïnformeerd te hebben.

NLEx Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?