Klacht NLE: Zeer slechte service door niet te reageren op vragen/verzoeken.

KOEK-A

Na overlijden zus in juni 2018 steeds dreigementen ontvangen van NLE de energie-levering te stoppen ivm betaal achterstand. Ik ben gevolmachtigde om de nalatenschap af te wikkelen. Verzoeken om nota's, contract energie, wachtwoord tbv "MijnNLE" worden genegeerd. Bij telefoon naar klantenservice meer dan 10 minuten in de wacht, waardoor ik contact verbreek. Alleen bij aanvraag "nieuwe klant" wordt direct opgenomen. Ik heb toen contract opgezegd, hetgeen tot eind maart zou lopen. Dit bedrijf heeft totaal geen respect voor iemand die de nalatenschap moet regelen en geen gegevens heeft over bestaande contracten.

Heb inmiddels noodgedwongen contract opgezegd en nieuw bedrijf ingeschakeld. Energie zou 30-3-2019 gestopt worden. Waarom niet 31/3'19 ??. Op 30/3 is Open Huis ivm verkoop appartement, dan zou er geen stroom zijn om licht aan te doen e.d.

NLE is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

KOEK-A
Geen. Dit bedrijf reageert niet op vragen of klachten, maar dreigt alleen maar met afsluiting energie. Ben inmiddels naar ander energiebedrijf overgestapt.

Ook een klacht indienen over NLE?