Klacht NLE: Zie bovden

jandendekker

Wederom lukt het niet om in te loggen. Alles geprobeerd oa nieuw wachtwoord en inloglink. Krijg wel een mail maar druk ik op inloggen dan verschijnen er allemaal cijfers en letters.

Dat ik gehopen wordt.
Geen oplossing. Kan niet inloggen op Mijn NLE dus kan ik niet op MIJN gegevens. Zeer slecht.

NLE
    Beste meneer, mevrouw,

Bedankt voor het indienen van uw klacht. Ik reageer hier graag op.

Online inloggen
    Wat vervelend om te horen dat u niet in kunt loggen in uw MijnNLE Omgeving. Mijn excuses hiervoor. Dit is natuurlijk niet handig.

Het probleem omtrent inloggen in de MijnNLE Omgeving komt bij meerdere klanten naar voren. Er lijkt dan ook een storing in de server te zitten. Het probleem is gemeld bij ons IT-afdeling en zij zijn ermee bezig dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Omdat onze IT-afdeling grotendeels in Oekraine zit, duurt dit helaas langer dan gewenst. U kunt altijd contact opnemen met de klantenservice als er gegevens zijn die u wenst te ontvangen.

Ik kan u als advies geven de cookies te verwijderen op uw computer en/of het wissen van de cache. Dit zou soelaas moeten bieden. Mocht dit nog niet werken verzoek ik u vriendelijk om even geduld. Wij zijn ermee bezig het probleem op te lossen en ik verwacht dan ook dat dit spoedig het geval zal zijn.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

NLE Webcare

Ook een klacht indienen over NLE?