Klacht NLE: Zie bovenstaand

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 355429
Gebruiker
Ev
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Recent een overstap gemaakt naar nle.
Er wordt geadviseerd om de app te downloaden maar dit lukt niet ( iOS)
Herhaaldelijke melding dat de app niet beschikbaar is

Gewenste oplossing

Een beschikbare goedwerkende ( iOS) app die beschikbaar is om zo snel inzicht te krijgen in het verbruik.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NLE is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ev
    Datum
    NLE het zou jullie sieren als jullie mijn klacht in behandeling zou willen nemen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen