Klacht NLE: zie bovenstaand klacht

Klachtnummer
# 356475
Gebruiker
Westra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn abonnement opgezecht op 3 januari 2018 per mail en per telefoon. het was allemaal geregeld en ik mijn tv en internet was keurig 3 februari afgesloten omdat dit hen niet meer deed. helaas kreeg ik weer een factuur en word er lekker afgeschreven van mijn rekening. na 5 keer bellen (de wachttijd is langer dan u van ons gewend bent) dus langer dan 1 uur wachten en 6x mail nog niet geregeld. en er word weer afgeschreven van mijn rekening. eindelijk vandaag iemand gesproken van NLE zij geven aan dat ik een 2 jarig abonnement heb en dat ik dus tot vandaag 22-3-2019 moet betalen. even nagekeken en ja hoor maar 1 jaar abonnement. wederom nu ik dit aan het invullen ben sta ik in de wacht(weer 28min en 23sec) bijelkaar opgeteld 5uur en 23se en 6x mail nog niet verder gekomen en er word maar om geld gevraag voor een dienst die ik vanaf 3 februari niet meer gebruik. oja en niet te vergeten dat ik de incasso kosten ook mag gaan betalen? wat een ramp bij NLEX ik zou jullie een factuur moeten sturen voor alle tijd en tel kosten die ik al kwijt ben.

De oplossing

Dat mijn abonnement word word opgezecht en dat ik niet meer hoef te betalen van 3 februari plus een compensatie van alle tijd en tel kosten die ik kwijt ben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NLE is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Westra
    Datum
    DE WACTTIJD IS LANGER DAN U VAN ON GEWEND BENT...…………………………………………………………………………………….

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen