Klacht NLZIET: NLZIET doet het niet.

iv-04

de dienst werkt niet, althans, de meeste tijd werkt ie niets.
1/ ik kan pas na een paar pogingen inloggen
2/ als ik ingelogd ben, dan wil ik programma's uitzoeken, en daarna het uitgezochte programma kijken. Maar het opstarten van het uitgezochte programma werkt vaak niet.
3/ als ik dan het programma uitgezocht heb, en er in geslaagd ben om het programma te kijken, dan komt het soms voor dat het streamen halverwege stopt. en dan kan je wel eens niet verder hervatten

op dezelfde televisie met de zelfde internet line werk NEDFLIX heel erg goed. Graag zou ik zien dat NLZIET net zo goed werkt.

Wij vinden dat NLZIET hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

iv-04

dit is niet een reactie, maar een aanvulling. Ik merk dat als ik NLZIET wil bekijken, dat dat goed gaat, maar alleen via internet of via de android app.
    Wat niet goed gaat is via de app van de TV naar NLZIET kijken. Waarschijnlijk is dat een heel ander systeem.
    iv-04
    nog een opmerking: NLZiet werkt niet goed als app op mijn smart TV ( [TC] samsung 7 Series (55) ]

Ook een klacht indienen over NLZIET?