Klacht No1deals.nl: Betaald en niets gekregen

Klachtnummer
# 65855
Gebruiker
Marcel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin mei heeft mijn zoon een koelkast besteld en EUR 399 betaald. Binnen 2 weken hebben we deze bestelling geannuleerd. Het geld zou worden teruggestort. Toen dit niet gebeurde hebben we 3 x contact gehad met ene Sanne. Zij zou ervoor zorgen dat het geld na 30 dagen teruggestort zou worden. Deze termijn is verstreken en we hebben niets ontvangen.

De oplossing

Het enige wat we willen is terugstorting van het bedrag ad EUR 399.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat No1deals.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over No1deals.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen