Klacht Noahdreams.com: Niets ontvangen na 16 dagen.

sad Niet opgelost
Otto

1 april een kampeerstoel besteld. Keurig bevestigd en verwachte levertijd op de website 3-5 werkdagen. 16 dagen later nog niets ontvangen. Twee keer een mail gestuurd, maar reactie blijft uit. Uiteindelijk 10 maal gebeld binnen het uur van 7 to 8 in de avond (donderdag) . Dat is de enige tijd dat ze op de website aangeven als dat ze bereikbaar zijn. Jammer genoeg ook in die tijd krijg ik alleen de telefoonbeantwoorder. Geen idee hoe ik er achter kom wat me te wachten staat.

Het product ontvangen, ook al is het inmiddels niet meer op tijd als cadeau.

Wij vinden dat Noahdreams.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Noahdreams.com
    Beste Klant,

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Wij hebben het momenteel enorm druk en doen ons uiterste best om iedereen inhoudelijk te woord te staan, helaas lopen wij hier nog mee achter en zijn wij druk bezig met een inhaalslag.

Omtrent uw bestelling:
    Uw bestelling is door ons Noah Dreams verwerkt en tevens door de Leverancier verwerkt.
    De status op dit moment: Uw bestelling ligt bij de transporteur in het sorteercentrum.

Zodra deze uw pakket scant volgt er een afleverdatum.

Ons automatische systeem heeft u een track en trace gestuurd per mail, en (indien aangemaakt) verwerkt in uw account op Noah Dreams. Uw transporteur is DPD.

Wegens privacy noemen wij geen details, deze kunt u persoonlijk ontvangen middels info@noahdreams.com mocht u het niet kunnen vinden.

Let op: Track en Trace e-mail kan in uw ongewenste mail belanden, gelieve deze te controleren alvorens contact op te nemen met ons.

Nogmaals onze excuses.

Uw bestelling is onderweg, wij sluiten hiermee ook dit Ticket.

Noah Dreams

Otto
Sinds 7 april is er niets veranderd in de status van mijn track en trace bij DPD. Ik heb daarom nog geen vertrouwen in de voortgang die u beschrijft.

Ook een klacht indienen over Noahdreams.com?