Klacht Nodaysoff.be: Pakketje niet ontvangen

Klachtnummer
# 458927
Gebruiker
S
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bijna 2 maanden geleden een best duur fitness setje gekocht via deze website. Ik kreeg een bevestiging van de bestelling, maar heb er daarna nooit meer iets over gehoord. Ik heb toen een mailtje gestuurd naar bovenstaand mailadres, en kreeg een reactie terug met een track and trace. Op de track and trace stond dat mijn pakketje al bezorgd was, terwijl dit niet het geval was. Ik heb toen nogmaals een mailtje gestuurd naar de infodesk, en kreeg weer snel een reactie terug. Hierop werd gezegd dat mijn pakketje was kwijtgeraakt, en dat ik mocht kiezen of ik mijn geld terug wou of een nieuwe opgestuurd wou hebben. Ik koos voor het laatste. Na een week te wachten had ik er nog niks over gehoord, dus heb ik een mailtje gestuurd met de vraag of ik nou wel of niet een nieuwe opgestuurd zou krijgen. Na weer een week wachten en niks gehoord te hebben heb ik nogmaals een mailtje gestuurd. Ook daarop heb ik geen reactie gekregen. Ik heb toen op internet naar reviews gezocht, en zag een review met precies hetzelfde verhaal als die van mij (4 dagen geleden).

De oplossing

Ik wil of mijn pakketje ontvangen, of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nodaysoff.be hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nodaysoff.be?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen