Klacht NoFly: Wel betaald, geen product en onbereikbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 268902
Gebruiker
512stefanie
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een plisse hordeur besteld maar wij hebben deze tot op heden nog niet ontvangen. Wij zijn al ruim 1,5 week iedere dag aan het bellen maar er is nog niet 1x opgenomen. Ook op onze mails wordt niet gereageerd. Er is 0 communicatie maar de hordeur is dus al wel betaald... schandalig wat een slechte service.

De oplossing

Wij willen de hordeur zo spoedig mogelijk ontvangen!

10 reacties

  1. Auteur
    512stefanie
    Datum
    Nog steeds geen reactie / hordeur! Inmiddels wel een mailtje ontvangen waarin een belofte werd gedaan maar die is niet nagekomen en nu geen gehoor meer. Ik mag toch hopen dat we de hordeur alsnog spoedig gaan ontvangen!
  2. Auteur
    512stefanie
    Datum
    Inmiddels wel een hordeur ontvangen (zonder enige vorm van communicatie) maar helaas in een verkeerde maat ontvangen. Het hele traject begint weer van voor af aan!
  3. Auteur
    512stefanie
    Datum
    Inmiddels wel een hordeur ontvangen (zonder enige vorm van communicatie) maar helaas in een verkeerde maat ontvangen. Het hele traject begint weer van voor af aan!
  4. Auteur
    512stefanie
    Datum
    Inmiddels wel een hordeur ontvangen (zonder enige vorm van communicatie) maar helaas in een verkeerde maat ontvangen. Het hele traject begint weer van voor af aan!
  5. Auteur
    512stefanie
    Datum
    Een nieuwe hordeur in de juiste maat is toegezegd maar verder nog steeds geen enkele vorm van communicatie mogelijk.
  6. Auteur
    512stefanie
    Datum
    Een nieuwe hordeur in de juiste maat is toegezegd maar verder nog steeds geen enkele vorm van communicatie mogelijk.
  7. Auteur
    512stefanie
    Datum
    Een nieuwe hordeur in de juiste maat is toegezegd maar verder nog steeds geen enkele vorm van communicatie mogelijk.
  8. Auteur
    512stefanie
    Datum
    Een nieuwe hordeur in de juiste maat is toegezegd maar verder nog steeds geen enkele vorm van communicatie mogelijk.
  9. Auteur
    512stefanie
    Datum
    Een nieuwe hordeur in de juiste maat is toegezegd maar verder nog steeds geen enkele vorm van communicatie mogelijk.
  10. Auteur
    512stefanie
    Datum
    Een nieuwe hordeur in de juiste maat is toegezegd maar verder nog steeds hebben wij niets ontvangen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
512stefanie
Datum
Uiteindelijke oplossing
De hordeur is inmiddels weer binnen maar alsnog niet in de juiste maat!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NoFly?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen