Klacht NoFly: Wel betaald, geen product en onbereikbaar

512stefanie

Wij hebben een plisse hordeur besteld maar wij hebben deze tot op heden nog niet ontvangen. Wij zijn al ruim 1,5 week iedere dag aan het bellen maar er is nog niet 1x opgenomen. Ook op onze mails wordt niet gereageerd. Er is 0 communicatie maar de hordeur is dus al wel betaald... schandalig wat een slechte service.

Wij willen de hordeur zo spoedig mogelijk ontvangen!

512stefanie
    Nog steeds geen reactie / hordeur! Inmiddels wel een mailtje ontvangen waarin een belofte werd gedaan maar die is niet nagekomen en nu geen gehoor meer. Ik mag toch hopen dat we de hordeur alsnog spoedig gaan ontvangen!
    512stefanie
    Inmiddels wel een hordeur ontvangen (zonder enige vorm van communicatie) maar helaas in een verkeerde maat ontvangen. Het hele traject begint weer van voor af aan!
    512stefanie
    Een nieuwe hordeur in de juiste maat is toegezegd maar verder nog steeds geen enkele vorm van communicatie mogelijk.
    512stefanie
    Een nieuwe hordeur in de juiste maat is toegezegd maar verder nog steeds hebben wij niets ontvangen!

512stefanie
De hordeur is inmiddels weer binnen maar alsnog niet in de juiste maat!!

Ook een klacht indienen over NoFly?