Klacht Nokia: Telefoon is tijdens reparatie niet goed in elkaar gezet, nieuwe reparatie valt niet onder garantie

Klachtnummer
# 379939
Gebruiker
Joene90
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na reparatie bij Nokia repair centre is het scherm niet goed vastgemaakt, deze zit nu los aan de linkeronderhoek.

Verder is in de hoek van de rand (waar het scherm los komt) te zien waar het scherm is losgewrikt, er is dus nieuwe schade toegedaan tijdens de reparatie.

Ik heb de telefoon naar Nokia teruggestuurd, zij zeggen nu dat deze reparatie niet onder garantie valt en sturen hem ongerepareerd terug. Deze tweede reparatie duurt nu al langer dan een maand, en daarvoor heb ik hem al 11 dagen moeten missen. Al met al is dat wel erg lang voor (in eerste instantie) een kapotte USB-C port.

De oplossing

Zo snel mogelijk mijn telefoon kosteloos repareren, of een nieuw toestel toesturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nokia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nokia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen