Klacht Nol in het Bosch: hele slechte kamer

Klachtnummer
# 366522
Gebruiker
ikke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

goedemorgen
wij hadden daar een kamer gereserveerd via groupon.
een luxe kamer met balkon en uitzicht op het bos.
ik heb maandag nog gebeld en de reservering stond er met kamer en balkon.
komen wij daar gisteren aan kregen wij een kamer met helemaal niks volgens mij 1 van de slechtste kamers.
wij hebben besloten om daar niet te blijven 3 uur voor niks gereden.
en ze waren niet erg behulpzaam

De oplossing

eerlijk zijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nol in het Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nol in het Bosch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen