Opgelost door Nolimitsport.nl: Produkt niet ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 473953
Gebruiker
HogeVijg#578
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Product besteld en betaald. Betalingsbevestiging ontvangen met de melding dat de bestelling "op dit moment wordt verwerkt".
Na enige dagen geprobeerd het bedrijf telefonisch te bereiken, maar alle mobiele nummers geven een "niet in gebruik" toon. Via FB (https://www.facebook.com/NoLimitSportNL) gezocht en daar wordt ik beantwoord met een vaag verhaal: "Momenteel zij wij telefonisch niet bereikbaar. De website zijn we bezig met updaten. We kunnen je vraag via de chat ook beantwoorden uiteraard." En daarna: "Telefoonnummer is buiten gebruik ivm privé omstandigheden." En daarna: Wanneer heb je je bestelling geplaatst? Heb je een bestelnummer voor ons? Dan kunnen we het even uitzoeken voor je uiteraard. Komt doordat onze website over wordt gezet naar een nieuw platform dat we bestellingen sinds afgelopen week niet meer in de mailbox ontvangen. Uiteraard onze excuses voor het ongemak."

De oplossing

Geld retour!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nolimitsport.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HogeVijg#578
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik trek hierbij de klacht in. Het pakketjes is na ruim een week alsnog geleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nolimitsport.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen