Opgelost door Nona Lucu: ik wil mijn geld terug aangezien in mijn bestelling niet heb ontvangen

verdrietigeklant

ik heb een item besteld bij deze webshop. PostNL heeft verzuimd een bericht achter te laten dat ze langs waren geweest en heeft, zonder contact met mij te hebben gehad, mijn pakketje retour naar afzender gestuurd. Tegen de bezorger is inmiddels een klacht ingediend. Voor financiële afhandeling moest ik bij Nonalucu.nl zijn maar na meerdere emails geven zij totaal geen respons. De webshop is niet meer te vinden en er staat nu een banner dat ze binnenkort open gaan (?). Ik wil graag mijn geld terug (37,50 euro) aangezien ik mijn bestelling niet heb ontvangen.

ik wil dat Nonalucu het door mij betaalde bedrag van 37,50 euro terugstort aangezien ik, buiten mijn schuld, mijn bestelling niet heb ontvangen.
geld is teruggestort en ontvangen

Nona Lucu
    Beste klant,

Kun je ons een e-mail sturen naar nonalucu@outlook.com?
    Onze primaire klantenservice e-mail is al een tijdje geblokkeerd om onbekende redenen. We hebben daarom aangegeven dat klanten kunnen mailen naar nonalucu@outlook.com

Indien er geen pakket is aangekomen dan hebben we daar natuurlijk een gepaste oplossing voor.

Nona
    www.nonalucu.nl
    verdrietigeklant
    Er is inmiddels contact geweest en Nonalucu heeft het geld op mijn rekening teruggestort. Hiermee is deze klacht netjes afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Nona Lucu?