Opgelost door Nona Lucu: ik wil mijn geld terug aangezien in mijn bestelling niet heb ontvangen
Details
Klacht
ik heb een item besteld bij deze webshop. PostNL heeft verzuimd een bericht achter te laten dat ze langs waren geweest en heeft, zonder contact met mij te hebben gehad, mijn pakketje retour naar afzender gestuurd. Tegen de bezorger is inmiddels een klacht ingediend. Voor financiële afhandeling moest ik bij Nonalucu.nl zijn maar na meerdere emails geven zij totaal geen respons. De webshop is niet meer te vinden en er staat nu een banner dat ze binnenkort open gaan (?). Ik wil graag mijn geld terug (37,50 euro) aangezien ik mijn bestelling niet heb ontvangen.Gewenste oplossing
ik wil dat Nonalucu het door mij betaalde bedrag van 37,50 euro terugstort aangezien ik, buiten mijn schuld, mijn bestelling niet heb ontvangen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.