Opgelost door Nona Lucu: ik wil mijn geld terug aangezien in mijn bestelling niet heb ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 385893
Gebruiker
verdrietigeklant
Datum
2 reacties

Details

Klacht

ik heb een item besteld bij deze webshop. PostNL heeft verzuimd een bericht achter te laten dat ze langs waren geweest en heeft, zonder contact met mij te hebben gehad, mijn pakketje retour naar afzender gestuurd. Tegen de bezorger is inmiddels een klacht ingediend. Voor financiële afhandeling moest ik bij Nonalucu.nl zijn maar na meerdere emails geven zij totaal geen respons. De webshop is niet meer te vinden en er staat nu een banner dat ze binnenkort open gaan (?). Ik wil graag mijn geld terug (37,50 euro) aangezien ik mijn bestelling niet heb ontvangen.

Gewenste oplossing

ik wil dat Nonalucu het door mij betaalde bedrag van 37,50 euro terugstort aangezien ik, buiten mijn schuld, mijn bestelling niet heb ontvangen.
Geboden oplossing
geld is teruggestort en ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Nona Lucu
    Datum
    Beste klant,

    Kun je ons een e-mail sturen naar nonalucu@outlook.com?
    Onze primaire klantenservice e-mail is al een tijdje geblokkeerd om onbekende redenen. We hebben daarom aangegeven dat klanten kunnen mailen naar nonalucu@outlook.com

    Indien er geen pakket is aangekomen dan hebben we daar natuurlijk een gepaste oplossing voor.


    Met vriendelijke groet,

    Nona
    www.nonalucu.nl
  2. Auteur
    verdrietigeklant
    Datum
    Er is inmiddels contact geweest en Nonalucu heeft het geld op mijn rekening teruggestort. Hiermee is deze klacht netjes afgehandeld.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Nona Lucu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen