Klacht Nonstopplayer.nl: Geen levering. Ik wil geld terug van MultiMediaExpert / nonstopplayer.

Klachtnummer
# 261105
Gebruiker
JeroenMonshouwer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 29 maart nonstopplayer besteld en betaald. Op 10 april mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling blijft. Op 13 april mail ontvangen van de heer Sahin van MultiMediaExpert waaruit blijkt dat zij illegaal bezig zijn. Nu (4 mei) nog geen geld terug. Op mail wordt niet gereageerd.

De oplossing

Geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    JeroenMonshouwer
    Datum

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Nonstopplayer.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen