Klacht Nonstopplayer.nl: Geen Nonstopplayer ontvangen

Klachtnummer
# 258181
Gebruiker
Ordernr.455
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb een mediaplayer besteld bij nonstopplayer op 14 Maart maar nikst tot nu toe ontvangen. Ik denk dat het op oplichting gaat als ik de reactie zie van andere lees. betreft order 455 , 99
euro en betaald aan Rek. nr. IBAN: NL40INGB0654880735 meerdere keren contact proberen te zoeken via email ondanks geen antwoord .

De oplossing

Geld terug storten of media player stuuren.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nonstopplayer.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen