Klacht Nonstopplayer.nl: Ja

Stichting Sisow

[Melding moderator: Deze klacht is verplaatst van Sisow naar Nonstopplayer.nl]

Ik wil mijn geld terug krijgt van sisow Referentie 0050002680925380 TNT NL40INGB0654880735

zsm míjn geld terug krijgt

Sisow
    Goedemorgen,
    Helaas moeten wij u mededelen dat wij ook geen contact meer hebben met de betreffende webshop.
    Ook hebben wij onze samenwerking verbroken met deze website.
    Wij raden u aan politieaangifte te doen via de website van de Politie.
    U kunt ook de uitleg van de betreffende webshop lezen op de website van MultiMediaExpert/Nonstopplayer
    Helaas kunnen wij u niet anders berichten.
    Sisow is als betaalprovider juridisch geen partij in de koopovereenkomst tussen de consument en de webshop en heeft dus ook geen mogelijkheid om een bedrag retour te storten.
    De webshop-eigenaar dient dit bedrag zelf retour te storten en dat kan verlopen via het systeem van Sisow. U begrijpt dat deze gelden niet in het bezit zijn van Sisow, maar (terug-) gestort moeten worden door de betreffende webshop.
    De webshop is verantwoordelijk voor de levering of terugbetaling en de consument krijgt dus de terugbetaling van de webshop, waarbij Sisow deze kan verwerken als de webshop de betreffende gelden wil terugstorten naar de consument.
    Directie Sisow

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Nonstopplayer.nl?