Klacht Nonstopplayer.nl: Niet leveren, geen communicatie

Klachtnummer
# 257387
Gebruiker
2017R
Datum
2 reacties

Details

Klacht

[ Klacht is verplaatst van SISOW naar Nonstopplayer door de Moderator]

Nonstopplayer geen levering, geen bevestiging, geen communicatie.

Gewenste oplossing

Terugboeking van betaalde bedrag

2 reacties

  1. Auteur
    Sisow
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Smeets,

    Sisow is op de hoogte van de leveringsproblemen van Nonstopplayer.nl, wij sturen uw bericht door naar Nonstopplayer.nl, zij blijven verantwoordelijk voor terugbetaling en of levering.
    Wanneer er een reactie komt van Nonstopplayer.nl informeer ik u direct.

    Met vriendelijke groet,

    Sisow BV
  2. Auteur
    Sisow
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Smeets,

    Nonstopplayer.nl heeft gereageerd en het bedrag in het Sisow systeem retour geplaatst. Deze wordt vanavond verwerkt, u kan het bedrag morgen anders uiterlijk maandag op uw bankrekening verwachten. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Sisow BV

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Nonstopplayer.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen