Klacht Nonstopplayer.nl: Nonstopplayer betaald aan Sisow en na annulering binnen dag nog niets binnen.

[ Klacht is verplaatst van SISOW naar Nonstopplayer door de Moderator]

Heb order aan Sisow betaald op 21 maart voor een Nonstopplayer deze order binnen een dag geannuleerd en geld nog steeds niet terug ook geen bericht meer van bedrijf reageert niet op mails.

De betaalde 79 terug op mijn rekening

Geachte heer/mevrouw Merkestein,

Excuses voor de zeer late reactie, Sisow heeft uw verzoek doorgestuurd naar Nonstopplayer.nl zij zijn verantwoordelijk voor terugbetaling en of levering. Wanneer zij uw bedrag hebben geretourneerd laten wij u dit direct weten.

Sisow BV
    Franobanco
    Kunt U mij zeggen of zij naar u wel reageren?

Goedemorgen,

Op 22 maart bestelling gedaan en is door u afgeschreven via ideal het gaat om 79 Euro.

Ik
    kreeg geen bestelbevestiging en voelde nattigheid per mail en Facebook
    gelijk order geannuleerd kreeg mailtje dat ik moest wachten tot de
    terugbetaling in gang zou worden gezet,daarna niets meer vernomen op
    mails en contactpogingen,reageren ze wel naar U toe?

Gaarne
    een correcte oplossing voor mijn probleem en verzoek aan u geen zaken
    meer te doen met nonstopplayer,daar het volgens mij oplichters zijn als
    je al die verhalen en klachtenn op het internet leestMet vriendelijke groet,
    Geachte heer/mevrouw Merkestein,

Wij hebben contact met de website en deze zorgt ervoor dat het zo spoedig mogelijk wordt opgelost.

Sisow BV
    Franobanco
    U meld contact te hebben met de website,als u de hoeveelheid klachten hier leest verbaas uw reactie mij wel.
    U kunt ook gewoon toegeven dat het oplichters zijn en GEEN zaken meer doen met hun.
    Overigens nog steeds geen teken van leven of geld van bedrijf......
    Mogelijk kunt u mij de contactgegevens sturen waar dan wel op gereageerd wordt.
    Sisow

Sisow heeft van u een bericht ontvangen inzake uw aankoop bij de website Nonstopplayer.nl of Connexplay.com.

Hierbij informeren wij u als volgt:

Sisow is een betaalprovider die betaaldiensten verzorgt voor webshops (zoals bijvoorbeeld betalingen middels iDEAL e.d.).

Consumenten kunnen bestellen op een website van een webshop, die haar betalingsverkeer laat verwerken door Sisow. Deze betalingen verlopen via de tussenrekening “Stichting Derdengelden Sisow” aan de betreffende webshop.

Sisow is als betaalprovider juridisch geen partij in de koopovereenkomst tussen de consument en de webshop en heeft dus ook geen mogelijkheid om een bedrag retour te storten.
    De webshop-eigenaar dient dit bedrag zelf retour te storten en dat kan verlopen via het systeem van Sisow. U begrijpt dat deze gelden niet in het bezit zijn van Sisow, maar (terug-) gestort moeten worden door de betreffende webshop.

De webshop is verantwoordelijk voor de levering of terugbetaling en de consument krijgt dus de terugbetaling van de webshop, waarbij Sisow deze kan verwerken als de webshop de betreffende gelden wil terugstorten naar de consument.

Sisow begrijpt dat het voor u als consument enorm vervelend is, dat u geen informatie ontvangt inzake de levering of terugbetaling van de webshop.
    Wij doen ons uiterste best om de webshop-eigenaar zowel naar zijn consumenten als naar Sisow te laten reageren en duidelijkheid te verschaffen in de ontstane situatie. Sisow heeft echter geen juridische middelen om dit af te dwingen.

Bij deze willen wij u overigens informeren over uw mogelijkheden ingeval betalingen zijn gedaan en goeden nog niet zijn geleverd.
    Middels de internetlink van de overheid, www.consuwijzer.nl, kunt u algemene informatie vinden hoe u verder zou kunnen handelen en meer specifiek :

In het geval uw product niet thuis wordt bezorgd kunt u hier lezen wat uw mogelijkheden zijn en kunt u hier onder andere lezen dat u aangifte kunt doen en de webshop-eigenaar aansprakelijk kunt stellen.

Wij betreuren de gang van zaken, maar hebben helaas ook geen mogelijkheden om hierin verdere stappen te ondernemen dan te proberen de eigenaar van de webshop te bewegen naar alle betrokkenen te reageren.

Mochten er nieuwe ontwikkelingen in deze kwestie zijn, dan zullen wij u nader informeren.

Directie Sisow B.V.

Franobanco
Geen bedrijf verschuilt zich maar blijft zaken doen met oplichters

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Nonstopplayer.nl?