Klacht Nonstopplayer.nl: Opgelicht door nonstopplayer.nl

Klachtnummer
# 258581
Gebruiker
Sasa43
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 24-03-2017 de nonstopplayer besteld en betaald via hun website.Direkt een mail ontvangen, waarop ze aangeven dat er vertraging is. De levering zou op 4 april plaatsvinden. Daarna niks meer niets meer gehoord. Ook niet na herhaaldelijk en mail te hebben gestuurd.

De oplossing

Geld terug of de nonstopplayer.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nonstopplayer.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen