Klacht Nonstopplayer.nl: Opgelicht

Klachtnummer
# 258900
Gebruiker
Klavertje45
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 02-04-2017 een Connexplayer besteld 70 euro betaald nog steeds niets ontvangen.
Diversen mails gestuurd geen reactie.Deze lieden zijn bekend op google er zijn veel mensen die er zijn ingetrapt ik ben daar wel van geschrokken.Ik ben gewoon opgelicht.

De oplossing

Geen. Ik ben gewoon mijn geld kwijt had ik maar beter op moeten letten

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nonstopplayer.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen