Klacht Nonstopplayer.nl: Oplichting door nonstopplayer.nl / connexplay.com / MultiMediaExpert

Plox

Op 22-3-'17 heb ik voor 89 euro een mediaplayer gekocht bij nonstopplayer.nl en betaalt via pay.nl In de bevestigingsmail las ik dat er pas na 4 april geleverd kon worden en dat ik daarom 10% korting zou krijgen. 6-4-'17 heb ik om een track & trace code gevraagd zonder resultaat. Vervolgens heb ik 7-4-'17 pay.nl gemaild en die vertelde mij dat ik mijn bestelling had gedaan bij Connexplay.com. Ik heb terug geschreven dat naam en website mij niet bekend voorkwamen en dat ik hoogst waarschijnlijk te maken heb met oplichting! Ik heb mijn kwestie op fb in een besloten groep m.b.t. oplichting gedeeld en al snel kwam ik 1 ander persoon tegen die in het zelfde schuitje zit! Daar kwam de naam nonstopplayer.nl naar boven en dat herkende ik wel, klopte ook met het bedrag wat ik betaald heb. Connexplay.com vraagt 69 euro, Nonstopplayer.nl vraagt 89 euro. Bij de berichten op de fb-site van connexplay zijn vele berichten te lezen van andere mensen die gefopt zijn door dat bedrijf.
Onder de naam MultiMediaExpert staan beide websites die ik kon vinden ingeschreven bij KvK. en schijnt zich op te houden te Waalwijk, Dr. Kuyperlaan 95, 5142TB. Op 7-4-'17 heb ik MultiMediaExpert@gmail.com geschreven dat ik binnen 3 dagen mijn geld terug wil!
Ik hoop dat ik hiermee kan bijdragen aan een eerlijkere wereld ;)
Hartelijke groet

89 euro terug storten

Plox
24 mei '17 Geachte aangever, U hebt aangifte gedaan bij het Landelijk Meldpunt Internet Oplichting. De wederpartij tegen wie u aangifte hebt gedaan heeft de politie verzocht u een e-mail te zenden met het verzoek contact met hem/haar op te nemen zodat u beiden kunt proberen tot een oplossing van dit geschil te komen. Hierbij het e-mailadres van de verkoper waar u naar toe kunt reageren multimediaexpertnl@gmail.com Verder verzoeken wij u de aangifte, als het geschil is opgelost in te trekken. U kunt dit doen door te mailen naar het Meldpunt Internetoplichting. Wij zullen de aangifte dan namens u intrekken. Mocht het geschil niet worden opgelost zal de politie niet verder bemiddelen. Uw aangifte blijft dan gehandhaafd. Met vriendelijke groet, Landelijk Meldpunt Internetoplichting Politie | Noord-Holland | Landelijk Meldpunt Internet Oplichting Postadres: postbus 57, 2000 AB Haarlem En dat is 'ONZE' politie... Nee mevrouw we gaan er niet achteraan!

Ook een klacht indienen over Nonstopplayer.nl?