Klacht Nonstopplayer.nl: Terug betaling van geannuleerde bestelling!

Klachtnummer
# 260466
Gebruiker
maureen2909
Datum
1 reactie

Details

De klacht

[Melding moderator: Deze klacht is verplaatst van Sisow naar Nonstopplayer.nl]

Ik heb 27 maart een bestelling geplaatst voor een non stop player. €89,- heb deze 2 dagen later geannuleerd omdat de levertijd erg lang bleek te zijn en ik ook vond dat ik geen antwoord kreeg op mijn gestelde vraag.
Ik heb nu meerdere keren gemaild en wederom geen antwoord terug gekregen! Graag zie ik mijn betaling alsnog zsm retour. Met een duidelijke excuus van jullie kant.

Maureen

De oplossing

Terug betaling 89,-

1 reactie

  1. Auteur
    Sisow
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    In de bijlage vindt u onze reactie.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Nonstopplayer.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen