Klacht Nonstopplayer.nl: Waardeloze service!

Jagro

[ Klacht is verplaatst van SISOW naar Nonstopplayer door de Moderator]

Niet nakomen afspraak.
Aangezien Sisow de financiële afhandeling verzorgt mbt nonstopplayer.nl,
mail gestuurd en het door mij overgemaakte geldbedrag van €89 terug te storten.
Zowel van Sisow, als het bedrijf waar ik de order geplaatst heb, geen enkele reactie vernomen!

Zsm terug storten €89, anders doe ik aangifte van oplichting

Sisow

Sisow heeft van u een bericht ontvangen inzake uw aankoop bij de website Nonstopplayer.nl of Connexplay.com.

Hierbij informeren wij u als volgt:

Sisow is een betaalprovider die betaaldiensten verzorgt voor webshops (zoals bijvoorbeeld betalingen middels iDEAL e.d.).

Consumenten kunnen bestellen op een website van een webshop, die haar betalingsverkeer laat verwerken door Sisow. Deze betalingen verlopen via de tussenrekening “Stichting Derdengelden Sisow” aan de betreffende webshop.

Sisow is als betaalprovider juridisch geen partij in de koopovereenkomst tussen de consument en de webshop en heeft dus ook geen mogelijkheid om een bedrag retour te storten.
    De webshop-eigenaar dient dit bedrag zelf retour te storten en dat kan verlopen via het systeem van Sisow. U begrijpt dat deze gelden niet in het bezit zijn van Sisow, maar (terug-) gestort moeten worden door de betreffende webshop.

De webshop is verantwoordelijk voor de levering of terugbetaling en de consument krijgt dus de terugbetaling van de webshop, waarbij Sisow deze kan verwerken als de webshop de betreffende gelden wil terugstorten naar de consument.

Sisow begrijpt dat het voor u als consument enorm vervelend is, dat u geen informatie ontvangt inzake de levering of terugbetaling van de webshop.
    Wij doen ons uiterste best om de webshop-eigenaar zowel naar zijn consumenten als naar Sisow te laten reageren en duidelijkheid te verschaffen in de ontstane situatie. Sisow heeft echter geen juridische middelen om dit af te dwingen.

Bij deze willen wij u overigens informeren over uw mogelijkheden ingeval betalingen zijn gedaan en goeden nog niet zijn geleverd.
    Middels de internetlink van de overheid, www.consuwijzer.nl, kunt u algemene informatie vinden hoe u verder zou kunnen handelen en meer specifiek :

In het geval uw product niet thuis wordt bezorgd kunt u hier lezen wat uw mogelijkheden zijn en kunt u hier onder andere lezen dat u aangifte kunt doen en de webshop-eigenaar aansprakelijk kunt stellen.

Wij betreuren de gang van zaken, maar hebben helaas ook geen mogelijkheden om hierin verdere stappen te ondernemen dan te proberen de eigenaar van de webshop te bewegen naar alle betrokkenen te reageren.

Mochten er nieuwe ontwikkelingen in deze kwestie zijn, dan zullen wij u nader informeren.

Directie Sisow B.V.

Jagro
Conclusie, nog geen oplossing van het door mij aangegeven probleem. Keurig en vlot antwoord gekregen van Sisow.nl alleen schiet ik er totaal niets mee op. Als nonstopplayer.nl maandag 10-4-17 geen reactie gegeven heeft aan mij persoonlijk, dan zal ik juridische stappen ondernemen en aangifte doen bij de politie van oplichting en het niet nakomen van de beloofde schriftelijke toezegging over de levering van de door mij bestelde, en betaalde mediaplayer.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Nonstopplayer.nl?