Opgelost door Nonstopplayer.nl: Waarschijnlijk oplichting

[ Klacht is verplaatst van SISOW naar Nonstopplayer door de Moderator]

Ik heb een nonstopplayer besteld en betaald heb later bericht ontvangen dat pas op zijn vroegst 4 april wordt bezorgd ik heb diverse mails gestuurd maar geen reactie gekregen nu lees ik steeds meer reacties dat het ruikt naar oplichting en wil graag mijn geld terug betaling is via stichting sisow gedaan inzake www.nonstopplayer.nl rekeningnummer nl40ingb0654880735 kenmerk 0050002669991025 ordernummer 4955 €89,-

Graag mijn geld terug op mijn rekening

Sisow
    Geachte heer/mevrouw Tjia,

Sisow heeft uw verzoek doorgestuurd naar Nonstopplayer.nl, zij blijven verantwoordelijk voor terugbetaling en of levering. Wanneer zij hebben gereageerd informeren wij u direct.

Sisow BV
    Patje.t
    Bedankt voor uw reactie nonstopplayer heeft ondertussen na diverse mails gereageerd en zullen het bedrag binnen 14 dagen terugstorten ik wacht het af ik heb wel mijn twijfels
    Mvg P.Tjia
    Sisow
    Geachte heer/mevrouw Tjia,

Nonstopplayer.nl heeft gereageerd en het bedrag in het Sisow systeem retour geplaatst. Deze wordt vanavond verwerkt, u kan het bedrag morgen anders uiterlijk maandag op uw bankrekening verwachten. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Sisow BV

Patje.t
Bedankt voor de afhandeling zie de terugstorting tegemoet hierbij trek ik mijn klacht in prima afgehandeld

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Nonstopplayer.nl?