Opgelost door Nonstopplayer.nl: Waarschijnlijk oplichting

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 257281
Gebruiker
Patje.t
Datum
3 reacties

Details

De klacht

[ Klacht is verplaatst van SISOW naar Nonstopplayer door de Moderator]

Ik heb een nonstopplayer besteld en betaald heb later bericht ontvangen dat pas op zijn vroegst 4 april wordt bezorgd ik heb diverse mails gestuurd maar geen reactie gekregen nu lees ik steeds meer reacties dat het ruikt naar oplichting en wil graag mijn geld terug betaling is via stichting sisow gedaan inzake www.nonstopplayer.nl rekeningnummer nl40ingb0654880735 kenmerk 0050002669991025 ordernummer 4955 €89,-

De oplossing

Graag mijn geld terug op mijn rekening

3 reacties

  1. Auteur
    Sisow
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Tjia,

    Sisow heeft uw verzoek doorgestuurd naar Nonstopplayer.nl, zij blijven verantwoordelijk voor terugbetaling en of levering. Wanneer zij hebben gereageerd informeren wij u direct.

    Met vriendelijke groet,

    Sisow BV
  2. Auteur
    Patje.t
    Datum
    Bedankt voor uw reactie nonstopplayer heeft ondertussen na diverse mails gereageerd en zullen het bedrag binnen 14 dagen terugstorten ik wacht het af ik heb wel mijn twijfels
    Mvg P.Tjia
  3. Auteur
    Sisow
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Tjia,

    Nonstopplayer.nl heeft gereageerd en het bedrag in het Sisow systeem retour geplaatst. Deze wordt vanavond verwerkt, u kan het bedrag morgen anders uiterlijk maandag op uw bankrekening verwachten. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Sisow BV

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Patje.t
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedankt voor de afhandeling zie de terugstorting tegemoet hierbij trek ik mijn klacht in prima afgehandeld
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Nonstopplayer.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen