Klacht Nonstopplayer.nl: wel betaald maar geen spullen geleverd.

Klachtnummer
# 258216
Gebruiker
Johannus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 22 maart een mediaplayer besteld, betaald met ideal. kort daarop een mail dat levering pas 4 april zou zijn. Het is inmiddels 6 april en geen levering gezien. Op de website staat uitverkocht, levering onbekend. Mail wordt niet beantwoord.
de bestelling geannuleerd maar daar ook geen reactie op.

De oplossing

of op korte termijn levering van het product of anders per omgaande mijn geld retour.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nonstopplayer.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen