Klacht Nood24.nl: dure grap

# 182071
Michael

Op de nacht van 21 / 22 augustus 2016 om 23.15 belde wij nood24, omdat wij niet meer na binnen konden. Mijn sleutels zaten aan de binnenkant van de deur en mijn vriend gooide de deur dicht, toen niet wetende dat mijn sleutels aan de binnenkant zat. Wij dus om 23.15 gebeld naar nood24. Ze zouden binnen 40 minuten iemand naar ons toe sturen. Gelukkig had mijn vriend de auto sleutel dus konden wij wachten in onze auto. Eenmaal 40 minuten verder, kwam er nog niemand. Wij nog een keer gebeld. Om 00.45 kwam er eindelijk iemand aan. Hij had een lijst met dingen die die invulde. Mijn vriend moest tekenen. Meneer is nog niet 5 minuten bezig geweest. En wij moesten 663.08 betalen. Wij snappen dat het maandagnacht is, maar dat bedrag klopt echt niet. Meneer rekende een btw tarief van 115.08. Wij willen graag een deel van ons geld terug , want dit is niet normaal hoog. Tevens hebben wij het juridisch loket gebeld, en ook hun geven aan dat dit bedrag niet normaal is.

Wij willen graag een deel van ons geld terug. Van zeg nou eerlijk , zo wil iedereen wel slotenmaker worden in 5 minuten tijd even 663 euro verdienen.

Wij vinden dat Nood24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!