Klacht Nood24.nl: enorme kosten voor openen deur

edwinwens

Vandaag vergeten de sleutel uit mijn deur te halen en was dus buiten gesloten. Ik heb direct gebeld met 0800-0200453 en mij werd verzekerd dat de zaak snel en vakkundig opgelost zou worden. De voorrijkosten bedroegen 39,00 euro en afhankelijk van hetgeen er gedaan moest worden waren de kosten maximal ca. 75,- werd mij verzekerd. Er kwam een tweetal heren op het afgesproken tijdstip voor het open van de deur (de heer Peter Stolp). Er werd getracht de deur via een kaart te openen, maar dat bleek niet mogelijk. Er werd vervolgens aangegeven dat het slot uitgeboord diende te worden en dat de kosten 300,- zouden bedragen. Tijdbesteding een half uur.
Voorrijkosten 35,-
Uurtarief 156,- (half uur 78,-)
Dat betekent dus dat het nieuwe slot de lieve som van 187,- moest gaan kosten. Aangezien ik zelf niet thuis was op het moment dat de heren langs kwamen heb ik gebeld toen ik hoorde wat dit grapje moest gaan kosten. De heer Stolp die ik aan de telefoon kreeg had een zeer verwarrend verhaal over de opbouw van de kosten. Toen ik hem confronteerde met de kosten die mij waren medegedeeld, vertelde hij me dat hij als ZZP'er zijn eigen prijzen bepaalde. Ik heb hem vervolgens gezegd dat dit de consument zout in de ogen strooien is. Ik heb vervolgens op google gekeken en gelezen over nood24 en begreep direct met wat voor mensen ik te maken had. Ik kreeg vervolgens te horen dat ik maar naar huis moest komen en hem recht in de ogen moest kijken en ik dan wel eens zou meemaken wat er dan zou gebeuren. Ik voelde mij hierdoor bedreigd. Ik heb hierop contact opgenomen met het nummer 0800-0200453 en hier kreeg ik weer hele andere informatie. Uiteindelijk moet je toch naar binnen toe en heb ik, ook omdat ik niet thuis was, en er thuis familie was die wel naar binnen wilde besloten de werkzaamheden uit te laten voeren. Ik ga zeker aangifte doen van oplichting door nood24 en ook van bedreiging! De totale rekening bedroeg uiteindelijk 353,- euro

excuses en ik wil een normale reeele prijs betalen voor het openen van de deur en het vervangen van het slot.

Wij vinden dat Nood24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!