Klacht Nood24.nl: Misdadig

# 195774
Jesper

Afgelopen vrijdag sloot ik mijzelf buiten. Ik heb toen Nood24 gevonden op Google en gebeld. Drie kwartier later dan afgesproken, kwamen ze aan. We gingen direct de deur bestuderen. Aangezien mijn voordeur zwaar beveiligd is, zijn we via een andere buurman naar de achterdeur gegaan. Ze kwamen met een factuur aanzetten die ik in het donker moest tekenen. Ze vulden enkele bedragen in (het zou zo rond de € 300) gaan kosten. De heren gaven me continu aan dat alle kosten standaard gedekt zijn onder de inboedelverzekering. Ik heb toen dus getekend. Stom achteaf, maar je voelt je zo kwetsbaar op dat moment.
De jongens hebben de cilinder van het slot eruit getrokken en een nieuw slot erin gezet (max 15 minuten werk). Vervolgens kwamen ze met de factuur aanzetten, waarop opeens veel meer bedragen bij waren geschreven. Ook waren de eerder genoemde bedragen kennelijk excl BTW. Onder druk heb ik toen € 762,54 betaald.

Uiteraard keert de verzekeraar niets uit. Ik baal als een stekker.

Ik wil minstens € 600 terug.

Wij vinden dat Nood24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!