Klacht Nood24.nl: Opgelicht door slotenmaker

Gerrie

Wegens een kapot slot hebben we via een centraal nummer (0800-0200453) een slotenmaker laten komen. Binnen een kwartier heeft hij het cylinderslot uit de deur verwijderd. De deur ging echter nog niet open, waarschijnlijk omdat de vierpuntssluiting kapot was. Met de mededeling dat hij met het juiste gereedschap terug zou komen heeft hij ons wel het volledige bedrag voor zijn inzet (nooddienst deuropening) laten betalen. Na tien dagen heen en weer bellen voor een nieuwe afspraak en na veel soorten smoesjes aangehoord te hebben heeft hij ons uiteindelijk aangeraden een andere slotenmaker te zoeken. Het vooruitbetaalde bedrag (€ 240) weigert hij terug te betalen. Wij voelen ons dus bedonderd en willen hierover een klacht indienen.

Wij eisen dat de slotenmaker het door hem geincasseerde bedrag terugstort op onze rekening. Daarna willen we met hem in gesprek over het vergoeden van zijn voorrijkosten voor zijn eerste inzet.

Wij vinden dat Nood24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!