Klacht Nood24.nl: Opgelichters van de bovenste plank

# 197762
slachtoffer

Ook wij hadden ons buitengesloten. Helaas kwamen we uit bij Nood 24. Nog voor 20.00 uur gebeld enom iets voor 22.00 kwam de laaienlichter om ons "te helpen". De sleutel zat volgens hem schuim in het slot dus dat moest eruit. Achteraf bleek dit niet het geval. Hij weet hoe hij dit aan moet pakken. Geeft aan dat het 29.90 per kwartier kost en 35 euro voorrijkosten. Het slot verwijderen 159 euro en omdat het na 18.00 uur was kwam daar 50 % bovenop. Of we maar even wilden tekenen. Toen we twijfelde gaf hij aan dat het niet hoefde dan koste dat annuleringskosten, voorrijkosten enz. Dan zouden we dus buiten staan en zo'n 100 euro lichter zijn. Dus hadden we geen keus en tekende. Hij was binnen een kwartier klaar. Maar we hadden een deur zonder slot. Voor een nieuwe cilinder rekende hij 180 euro weer een kwartier werk. Daarnaast kwam er achteraf nog 20 % btw over het totaalbedrag. Kortom een rekening van €621,95 voor 15 minuten werk en een cilinder van maximaal 50 euro. Kortom oplichters

Ik heb gebeld met Nood 24 en gevraagd wat het kost om een cilinder uit te laten boren en een nieuwe te laten plaatsen. Dit zou 120 tot 150 euro kosten. Dit is een aannemelijk bedrag. We hebben dus ruim 450 euro te veel betaald. Dit bedrag willen we terug hebben.

Wij vinden dat Nood24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!